Skip to content

Bezorging en retournering

Lees hier alles over ons verzend- en retourbeleid. Staat jouw vraag er niet tussen? Niet getreurd! Wij helpen je graag via onze contactpagina. Twijfel niet om dit doen want als we deze vraag vaker binnen krijgen plaatsen we hem gelijk op deze pagina. We zijn dus heel benieuwd.

  • Wij versturen jouw bestelling via PostNL. De planten en bladeren zitten stevig verpakt in een doos die wordt gebracht door een bezorger van PostNL. Je ontvangt een track and trace nummer.

  • Dat is balen en natuurijk niet de bedoeling. Neem contact met ons via mail, telefoon of whatsapp en we lossen het op!

  • Nee, de bladeren worden verzonden als een normaal pakketjee. Koelen is niet nodig. 

    De bladeren worden vers voor jou gesneden en zijn ook lang houdbaar. Je kunt de houdbaarheid verlengen door ze thuis wel in je koelkast te bewaren. Je kunt dit vergelijken met andere groentes die je zowel in als buiten de koelkast kan bewaren. 

  • Elke dag verwerken wij de bestellingen uit onze shop. Als je jouw bestelling voor 15:00 plaatst verzenden we hem dezelfde dag nog.

    We snappen namelijk heel goed dat jij niet kunt wachten tot die prachtige plant bij jou in de kamer staat of dat je aan de slag kunt met jouw bladeren.

  • Wil je toch jouw bestelling retourneren?

    Neem contact met ons op via mail, telefoon of whatsapp en we gaan het regelen.

    Jouw bestelling kun je in de verzenddoos, waarin wij het hebben opgestuurd, terugsturen binnen 14 dagen.

Open chat
Heb jij al pure Aloë vera gel gebruikt?